ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)
-
Doprava a platba
Možnosti platby
Bankovním převodem |
zdarma |
Platební kartou |
zdarma |
Dobírka |
39 Kč |
Možnosti dopravy
Zásilkovna |
45 Kč |
Kurýrní služba - DPD |
85 Kč |
PPL odběrné místo |
45 Kč |
Česká pošta - balík do ruky |
115 Kč |
Česká pošta - balík do Balíkovny |
65 Kč |
Osobní odběr |
zdarma |
Při objednávce nad 1.200 Kč doprava ZDARMA!
-
Nemám žádnou zprávu o přijetí objednávky, zpracování, odeslání
O každém kroku zpracování Vaší objednávky Vás informujeme e-mailem odeslaným na adresu, kterou jste uvedl/a v objednávce. Zkontrolujte, prosím, nejdříve jeho správnost přímo ve Vašem zákaznickém účtu. Je možné, že zprávy od nás uvízli ve složce Nevyžádaná pošta či Spam – zkontrolujte je také. Vždy se na nás můžete obrátit na naší zákaznické lince +420 725 957 422 nebo info@babickarstvi.cz, info@familium.cz.
-
Kdy dostanu objednané zboží?
Vaši objednávku se snažíme vyřídit do 24h po jejím přijetí. Objednávky přijaté do 12:00 expedujeme tentýž den. Po převzetí zásilky zvoleným přepravcem již nejsme schopni rychlost doručení ovlivnit. Běžně se však zásilky doručují následující pracovní den pro převzetí.
Prosíme o shovívavost zejména v předvánočním období, kdy se tyto lhůty mohou prodloužit až o 2 dny.
-
Kde se právě nachází moje zásilka?
Průběh doručování můžete sledovat on-line na odkazech, které jsme Vám zaslali e-mailem. U každého typu doručení Vás odkaz přesměruje na stránky konkrétního dopravce. Číslo zásilky / balíku naleznete v e-mailu, který jste uvedl/a v objednávce.
V případě osobního odběru v našem expedičním skladě v Týništi nad Orlicí Vás budeme informovat rovněž e-mailem, jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí.
-
Nepodařilo se mi zaplatit objednávku kartou (on-line)
Pokud jste si zvolil/a platbu on-line platební kartou a platba nebyla uskutečněná, informujte nás o tom co nejdříve. Společně situaci vyřešíme formou změny platební metody nebo doručením na dobírku.
-
Chci doplnit zboží do objednávky
V případě, že se rozhodnete doplnit nějaké zboží do Vaší objednávky, informujte nás o tom co nejdříve telefonicky nebo e-mailem. Uděláme vše pro to, abychom Vaše přání splnili, je-li to s ohledem na zpracování objednávky možné.
-
Výměna zboží
Pokud potřebujete vyměnit něco z vaší objednávky, prosím, vytvořte si novou objednávku na správný produkt, abyste měli jistotu, že vám váš vybraný kousek nikdo jiný nevykoupí.
Nechtěné zboží prosím vraťte dle instrukcí níže, odstavec "Odstoupení od kupní smlouvy".
-
Problémy s doručováním
Stává se to velmi zřídka, ale může dojít ke ztrátě zásilky při přepravě. V takovém případě, máte-li o to zájem, odešleme novou zásilku a podnikáme další kroky formou reklamace u konkrétního přepravce.
-
Poškozená zásilka/zboží v zásilce
Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte, případně převezměte s výhradou (zápis do doručovacího listu).
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, informujte nás o tom co nejdříve telefonicky nebo e-mailem. V ideálním případě poškození vyfoťte a fotografie nám pošlete e-mailem. Tyto případy řešíme individuálně po vzájemné domluvě.
-
Chci zrušit objednávku
Objednávku je možné zrušit pouze po omezenou dobu po jejím přijetí. Informujte nás proto o tomto záměru co nejdříve a my uděláme vše, abychom Vašemu přání vyhověli, případně Vám poradíme, jak dále postupovat.
-
Odstoupení od smlouvy
V případě odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14-ti dnů po nákupu postupujte následovně:
-
Vyplňte a vytiskněte si formulář Odstoupení od kupní smlouvy ZDE. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
-
Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu a vyplňte volný prostor např. bublinkovou fólii nebo novinami.
-
Přiložte podepsané Odstoupení od kupní smlouvy případně i kopii faktury.
-
Zboží odešlete doporučeně (NE na dobírku) na naši adresu:
Familium s.r.o.
Boleslavská 2211
252 28 Černošice
Na této adrese je možné vrátit zboží po domluvě i osobně.
Poté, co obdržíme zpět vrácené zboží, pošleme vám peníze zpět do týdne.
-
Reklamace
V případě reklamace zakoupeného zboží postupujte následovně:
-
Vyplňte a vytiskněte si formulář Reklamační list ZDE. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
-
Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu a vyplňte volný prostor např. bublinkovou fólii nebo novinami.
-
Přiložte podepsaný Reklamační list případně i kopii faktury.
-
Zboží odešlete doporučeně (NE na dobírku) na naši adresu:
Familium s.r.o.
Boleslavská 2211
252 28 Černošice
Na této adrese je možné vrátit zboží po domluvě i osobně.
ZALOŽENÍ NOVÉHO POŽADAVKU:
* * * VRÁCENÍ / REKLAMACE / CHYBNÉ DODÁNÍ / ZTRACENÁ ZÁSILKA * * *