Přáníčka a dárková balení

Nabízíme stylová dárková balení a přání v různém provedení.

Vybrat si

Doprava a platba

  • Možnosti platby
    Bankovním převodem zdarma
    Platební kartou zdarma
    Dobírka – Zásilkovna 14 Kč
    Dobírka – ostatní 30 Kč
  • Možnosti dopravy
    Zásilkovna 45 Kč
    Kurýrní služba - GEIS 79 Kč
    Česká Pošta 89 Kč
    Osobní odběr ComGate (Týniště nad Orlicí) zdarma

Při objednávce nad 1.000 Kč doprava zdarma!
GoPay - platební brána

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Provozovatelem e-shopu  je

Babičkářství s.r.o.

IČO: 01909517

zapsaná u Městského soudu v Praze, spisová značka: C 213057

Sídlo:   Boleslavská 2211, 252 28 Černošice  

 

na stránkách e-shopu je možno objednat zboží a služby. Některé zboží a některé služby mají speciální způsob objednávek, doručení, nebo vrácení, a jsou popsány v druhém oddíle těchto Obchodních podmínek.

1. Standardní zboží a služby

týká se veškerého zboží a služeb kromě kurzů, předplatného a fotodárků

1.1.   Objednání

1)   Vybrané zboží vložíte do košíku kliknutím na symbol přidat do košíku v detailu každé položky.

2)   Dostanete se tak na stránku Košík, kde si můžete položky v košíku prohlédnout, změnit, nebo zrušit

3)   Dále můžete pokračovat ve výběru pomocí tlačítka pokračovat v nákupu.

4)   Kdykoliv můžete přejít na stránku Košík pomocí tlačítka v pravém horním menu. Na této stránce Košík – shrnutí si můžete prohlédnout položky v košíku, změnit, nebo zrušit. Pro další krok objednávky použijte tlačítko Další.

5)   Budete požádáni o registraci, nebo přihlášení. Nákup je možný i bez registrace

6)   Zvolte způsob doručení

7)   Zvolte způsob platby.

8)   Platbou předem je objednávka dokončena, při zvolení platby na dobírku jste vyzváni k odsouhlasení dobírkové částky. Po odsouhlasení je objednávka dokončena

1.2.   Závaznost objednávek

Odesláním objednávky zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s obchodními podmínkami Provozovatele.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých povinných údajů a náležitostí v objednávkovém menu.

 

1.3.   Platba

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Pokud zákazník zvolil platbu předem přes platební bránu GoPay (platební kartou, bankovními tlačítky vybraných bank, GoPay peněženkou), postupujte dle instrukcí dle zvolené platební metody. Po provedení platby dojde k přesměrování zpět na stránky internetového obchodu Provozovatele. Platba je automaticky provedena a objednávka vybraného zboží ze strany Provozovatele ihned vyřízena.

Pokud zákazník zvolil platbu předem bankovním převodem, platbu provede dle instrukcí na obrazovce (číslo účtu pro zaslání platby, částka, variabilní symbol), zároveň jsou tyto instrukce odeslány na e-mail zadaný v objednávce. Objednávka bude vyřízena po připsání platby v plné výši na účet Provozovatele. Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení objednávky, pokud nebude platba připsána na bankovní účet Provozovatele do 14 dnů od uskutečnění objednávky.

Pokud zákazník zvolí platbu dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové společnosti, zboží bude odesláno na adresu zadanou v objednávce na dobírku. Nevyzvednutí zásilky na dobírku není odstoupením od smlouvy. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulaci se zásilkou (dopravné, zabalení, vybalení, tisk dokumentů, odeslání dopisu...)

1.4.   Doručení

Způsob doručení zboží si může kupující stanovit.

Pokud je vybrané zboží umístěno na externím skladě, pak jsou v nabídce pouze dopravci, které využívá externí sklad.

Pro osobní odběr je nutno si vytvořit objednávku v e-shopu, volba dopravy - osobní odběr.

Při využití balíkové dopravy po ČR bude účtováno kupujícímu poštovné podle druhu zvolené přepravní společnosti. Ceník dopravného je k dispozici v odstavci DORUČENÍ

Kupující je povinen prohlédnout si balík bezprostředně při jeho převzetí, zkontrolovat, zda obal není porušen a zboží poškozeno či odcizeno. Při zjištění mechanického poškození balíku je nutné s dopravcem vyhotovit záznam o poškození zásilky a dohodnout se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese dopravce. Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.

Termín doručení

Zboží, které je skladem, bude expedováno nejpozději následující pracovní den.

Zásilku zboží, které je skladem očekávejte 2-5pracovních dnů od objednávky. O podání zboží dopravci a jeho termínu doručení budete informováni mailem, nebo SMS.

Zboží, které není skladem, bude expedováno dle dostupnosti a provozních možností ve lhůtě nejdéle 14 dnů, o případném prodloužení této lhůty bude zákazník včas informován.

1.5.   Reklamace zboží

Záruční doba na prodané zboží je 24 měsíců.

V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, doporučujeme nejprve prostřednictvím emailu nebo telefonicky sdělit, že bude zboží reklamovat. Potom zboží řádně zabalí a zašle na adresu prodávajícího.Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces. K reklamovanému zboží zákazník přiloží písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace a doklad o zaplacení (fakturu).

Po obdržení reklamovaného zboží a zhodnocení reklamované vady Provozovatel rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů.

Zákazník bere na vědomí, že reklamace včetně odstranění vady, nebo náhradou za bezvadné zboží bude vyřízena do 60 kalendářních dnů od přijetí reklamovaného zboží u Provozovatele. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

1.6.    Odstoupení od smlouvy do 14 dní

Pokud se rozhodnete odstoupit v zákonné lhůtě 14 dnů od kupní smlouvy a následně vrátit zboží zpět bez uvedení důvodu, oznamte nám to, prosím, předem, na jednom z uvedených kontaktů:

    e-mail: info@babickarstvi.cz

    tel.: +420 725 957 422

Zboží prosím pečlivě zabalte, aby se dopravou jakkoliv neponičilo a doručte nám na adresu:

Babičkářství s.r.o.

Boleslavská 2211

252 28, Černošice

Cenu za dopravu zpět do na adresu internetového obchodu hradíte vy.

Při následném vyrovnání stran, resp. při vracení zboží musí být výrobky nepoškozené, nejlépe v původním obalu, a nesmí jevit známky používání. DVD a CD nosiče nesmí mít porušený obal. Neposílejte zboží na dobírku, peníze za vrácené zboží Vám budou odeslány bankovním převodem na domluvený účet do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. 

1.7.     Řešení sporů

Nastane-li situace, ve které se spotřebitel domnívá, že dochází ke sporu a nelze tedy s provozovatelem nalézt společné řešení, prosíme, aby se obrátil na Českou obchodní inspekci www.coi.cz. Na této adrese je možné podat podnět k mimosoudnímu řešení sporů.

 

 

2. Speciální zboží a služby

týká se kurzů, předplatného a fotodárků

2.1.   Předplatné

2.1.1.      Objednávka probíhá shodně jako objednávka standardní (odstavec 1.1. těchto obchodních podmínek)

2.1.2.      Platba probíhá shodně jako platba standardní (odstavec 1.3. těchto obchodních podmínek). S výjimkou tou, že zákazník nemá možnost platit předplatné na dobírku. Povoleny jsou jen platební metody platby předem přes bránu GoPay, nebo bankovním převodem.

2.1.3.      Doručování. Jednotlivá předplacená čísla titulů budou dodávána na adresu zadanou v objednávce. Povinné osobní údaje, které zákazník provozovateli poskytne, budou používány pouze pro účely předplatného.Údaje mohou být poskytnuty pouze vydavateli časopisu, a distributorovi, který předplatné rozesílá. Jiným osobám mohou být údaje poskytnuty pouze stanoví-li tak zákon.

Pro možnost darování předplatného je zákazníkovi umožněno vytisknout si certifikát o předplacení časopisu.

2.1.4.      Reklamace. Předmětem reklamace předplatného může být nedodání předplaceného výtisku, dodání neúplného výtisku, nekvalitně polygraficky zpracovaného výtisku, nevložení nebo poškození přílohy CD, DVD. Reklamaci je nutno uplatnit písemně u Provozovatele, který ji postupuje dále vydavateli.

2.1.5.     Uhrazené předplatné nelze vrátit ani ve lhůtě 14 dní od uhrazení,  předplatné doběhne do konce předplaceného období.

 

2.2.   Fotodárky

 

2.2.1.      Objednávka probíhá na partnerském webu. Služby vytvoření dárku z Vašich vlastních fotografií v elektronické podobě (dále jen fotodárku), nabízené v kategorii Být se svými blízkými, poskytuje firma Martin Čermák, IČ: 64332373. Objednávkou takové služby vznikne mezi Vámi (jako spotřebitelem) a poskytovatelem objednané služby přímý smluvní vztah.

2.2.2.      Veškerá práva a povinnosti týkající se objednané služby, jako termín a způsob dodání, platba a reklamace, budou od okamžiku objednávky konkrétní služby vytvoření fotodárku předmětem vztahu mezi Vámi a poskytovatelem služby. Obchodní podmínky poskytovatelů jednotlivých služeb jsou přístupné i na webu www.babickarstvi.cz v sekci Obchodní podmínky dodavatelů.

 

2.3.   Kurzy

 

2.3.1.      Objednávka probíhá shodně jako objednávka standardní (odstavec 1.1. těchto obchodních podmínek)

2.3.2.      Platba probíhá shodně jako platba standardní (odstavec 1.3. těchto obchodních podmínek). S výjimkou tou, že zákazník nemá možnost platit kurz na dobírku. Povoleny jsou jen platební metody platby předem přes bránu GoPay, nebo bankovním převodem.

2.3.3.      Dodání je nahrazeno formou elektronického certifikátu. Po nákupu kurzu obdrží zákazník na zadaný e-mail certifikát o zakoupení kurzu. Certifikát obsahuje místo konání kurzu a termín a čas zápisu frekventanta do kurzu. Tímto certifikátem se klient prokáže při zápisu do kurzů Centra celoživotního vzdělávání, zároveň při  zápisu obdrží index studia obsahující jméno frekventanta kurzu.

2.3.4.      Reklamace kurzu: předmětem reklamace je zrušení kurzu a v tomto případě bude vrácena plná cena kurzu. Reklamaci je nutno uplatnit písemně u Provozovatele, který ji postupuje dále organizátorovi kurzu. Kurzy Centra celoživotního vzdělávání v Praze a Kurzy trénování paměti, nabízené v kategorii Ještě něco dokázat, organizuje paní Ing. Danuše Steinová IČ 44315066.

2.3.5.      Možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů od zakoupení kurzu není u kurzů ze zákona nárokovatelná. Pokud si zákazník rozmyslí nákup kurzu v období 14 dnů od nákupu, lze se domluvit s provozovatelem na záměně za jiný kurz nebo zboží ve stejné nebo vyšší ceně. Zákazník případnou vyšší cenu doplatí.

Kurzy celoživotního vzdělávání se konají v Centru celoživotního vzdělávání v Kulturním domě Ládví, Burešova 2, Praha 8. Kurzy trénování paměti se konají v Praze - budova ORCO Vltavská, Bubenská 1, Praha 7.

Přesné termíny konání přednášek jsou součástí popisu každého kurzu na portálu www.babickarstvi.cz.

3. DALŠÍ INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKA TÝKAJÍCÍ SE OSOBNÍCH ÚDAJŮ

3.1.Ochrana osobních údajů:

Všechny osobní údaje jsou zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (Zákon č. 101/2000 Sb.). Pokud jsou údaje poskytnuty jinému subjektu, je to vždy za účelem k němuž byly shromážděny (zasílání předplatného, ověření frekventanta kurzu).

3.2. Soubory cookies

K provozu stránek Babičkářství využíváme souborů cookies. Prohlížením těchto stránek vyjadřujete s používáním cookies souhlas.

3.3. Zasílání informací obchodu emailem

Zákazník při vyplňování údajů k objednávce zadává svou e-mailovou adresu. Tento kontakt bude využit pro informování o jeho objednávce. O stavu případně dnu odeslání objednávky.

Zároveň je e-mailová adresa zařazena do databáze zákazníků, kterým zasíláme informace o novinkách či akcích internetového obchodu Babičkářství - newslettery. Zasílání těchto informací je možné kdykoliv zrušit pomocí odkazu v patičce každého takového newsletterového e-mailu. Potvrzením objednávky souhlasíte se zařazením do databáze zákazníků e-shopu.

Tyto obchodní podmínky jsou přístupné na www.babickarstvi.cz. v části Obchodní podmínky a zákazník prohlašuje, že se s těmito pravidly obchodu před závaznou objednávkou seznámil.