Přáníčka a dárková balení

Nabízíme stylová dárková balení a přání v různém provedení.

Vybrat si

Doprava a platba

  • Možnosti platby
    Bankovním převodem zdarma
    Platební kartou zdarma
    Dobírka – Zásilkovna 20 Kč
    Dobírka – ostatní 30 Kč
  • Možnosti dopravy
    Zásilkovna 45 Kč
    Kurýrní služba - GEIS 79 Kč
    Česká Pošta 89 Kč
    Osobní odběr ComGate (Týniště nad Orlicí) zdarma

Při objednávce nad 1.000 Kč doprava zdarma!

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)

Vážení zákazníci,

prosíme vás, abyste své objednávky dočasně hradili předem, a to buď prostřednictvím platební karty nebo bankovního převodu. 

Děkujeme vám za pochopení.

  • DOPRAVA A PLATBA

Možnosti platby

Bankovním převodem zdarma
Platební kartou zdarma
Dobírka – Zásilkovna 20 Kč
Dobírka – ostatní 30 Kč

Možnosti dopravy

Zásilkovna 45 Kč
Kurýrní služba - GLS/Geis 79 Kč
Česká Pošta 89 Kč
Osobní odběr zdarma


Při objednávce nad 1.000 Kč doprava zdarma!
 

  • Nemám žádnou zprávu o přijetí objednávky, zpracování, odeslání

O každém kroku zpracování Vaší objednávky Vás informujeme e-mailem odeslaným na adresu, kterou jste uvedl/a v objednávce. Zkontrolujte, prosím, nejdříve jeho správnost přímo ve Vašem zákaznickém účtu. Je možné, že zprávy od nás uvízli ve složce Nevyžádaná pošta či Spam – zkontrolujte je také. Vždy se na nás můžete obrátit na naší zákaznické lince +420 725 957 422 nebo info@babickarstvi.cz, info@familium.cz.

  • Kdy dostanu objednané zboží?

Vaši objednávku se snažíme vyřídit do 24h po jejím přijetí. Objednávky přijaté do 12:00 expedujeme tentýž den. Po převzetí zásilky zvoleným přepravcem již nejsme schopni rychlost doručení ovlivnit. Běžně se však zásilky doručují následující pracovní den pro převzetí.

Prosíme o shovívavost zejména v předvánočním období, kdy se tyto lhůty mohou prodloužit až o 2 dny.

  • Kde se právě nachází moje zásilka?

Průběh doručování můžete sledovat on-line na odkazech, které jsme Vám zaslali e-mailem. U každého typu doručení Vás odkaz přesměruje na stránky konkrétního dopravce. Číslo zásilky / balíku naleznete v  e-mailu, který jste uvedl/a v objednávce.

V případě osobního odběru v našem expedičním skladě v Týništi nad Orlicí Vás budeme informovat rovněž e-mailem, jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí.

  • Nepodařilo se mi zaplatit objednávku kartou (on-line)

Pokud jste si zvolil/a platbu on-line platební kartou a platba nebyla uskutečněná, informujte nás o tom co nejdříve. Společně situaci vyřešíme formou změny platební metody nebo doručením na dobírku.

  • Chci doplnit zboží do objednávky

V případě, že se rozhodnete doplnit nějaké zboží do Vaší objednávky, informujte nás o tom co nejdříve telefonicky nebo e-mailem. Uděláme vše pro to, abychom Vaše přání splnili, je-li to s ohledem na zpracování objednávky možné.

  • Výměna zboží

Pokud Vám doručené zboží nevyhovuje např. velikostně, je možná jeho výměna. V takovém případě nepoužité zboží v původním obalu pečlivě zabalte, opatřete proti poškození při přepravě (např. bublinková fólie, karton) a odešlete jako doporučený balík na adresu Babičkářsví s.r.o., Boleslavská 221, 252 28 Černošice. V balíku uveďte, o jakou výměnu máte zájem, nebo tyto informace zašlete e-mailem.

  • Problémy s doručováním

Stává se to velmi zřídka, ale může dojít ke ztrátě zásilky při přepravě. V takovém případě, máte-li o to zájem, odešleme novou zásilku a podnikáme další kroky formou reklamace u konkrétního přepravce.

  • Poškozená zásilka/zboží v zásilce

Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte, případně převezměte s výhradou (zápis do doručovacího listu).

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, informujte nás o tom co nejdříve telefonicky nebo e-mailem. V ideálním případě poškození vyfoťte a fotografie nám pošlete e-mailem. Tyto případy řešíme individuálně po vzájemné domluvě.

  • Chci zrušit objednávku

Objednávku je možné zrušit pouze po omezenou dobu po jejím přijetí. Informujte nás proto o tomto záměru co nejdříve a my uděláme vše, abychom Vašemu přání vyhověli, případně Vám poradíme, jak dále postupovat.

  • Odstoupení od smlouvy

V případě odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14-ti dnů po nákupu postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si formulář Odstoupení od kupní smlouvy ZDE. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu a vyplňte volný prostor např. bublinkovou fólii nebo novinami.
  3. Přiložte podepsané Odstoupení od kupní smlouvy případně i kopii faktury.
  4. Zboží odešlete doporučeně (NE na dobírku) na naši adresu:

Babičkářství s.r.o.

Boleslavská 2211

252 28  Černošice

Na této adrese je možné vrátit zboží po domluvě i osobně.

  • Reklamace

V případě reklamace zakoupeného zboží postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si formulář Reklamační list ZDE. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu a vyplňte volný prostor např. bublinkovou fólii nebo novinami.
  3. Přiložte podepsaný Reklamační list případně i kopii faktury.
  4. Zboží odešlete doporučeně (NE na dobírku) na naši adresu:

Babičkářství

Boleslavská 2211

252 28  Černošice

Na této adrese je možné vrátit zboží po domluvě i osobně.