Žádné produkty
Upozornění:
Do dárkového balení lze zabalit pouze jeden dárek.
Nabízíme stylová dárková balení a přání v různém provedení.
Vybrat siBankovním převodem | zdarma |
Platební kartou | zdarma |
Dobírka | 30 Kč |
Zásilkovna | 45 Kč |
Kurýrní služba - DPD | 85 Kč |
ČP - Balík do ruky | 115 Kč |
ČP - Balík na poštu | 105 Kč |
ČP - Balík do Balíkovny | 65 Kč |
Osobní odběr Shipmall (Týniště nad Orlicí) |
zdarma |
Bankovním převodem | zdarma |
Platební kartou | zdarma |
Dobírka | 30 Kč |
Zásilkovna | 45 Kč |
Kurýrní služba - DPD | 85 Kč |
Česká pošta - balík do ruky | 115 Kč |
Česká pošta - balík na poštu | 105 Kč |
Česká pošta - balík do Balíkovny | 65 Kč |
Osobní odběr | zdarma |
O každém kroku zpracování Vaší objednávky Vás informujeme e-mailem odeslaným na adresu, kterou jste uvedl/a v objednávce. Zkontrolujte, prosím, nejdříve jeho správnost přímo ve Vašem zákaznickém účtu. Je možné, že zprávy od nás uvízli ve složce Nevyžádaná pošta či Spam – zkontrolujte je také. Vždy se na nás můžete obrátit na naší zákaznické lince +420 725 957 422 nebo info@babickarstvi.cz, info@familium.cz.
Vaši objednávku se snažíme vyřídit do 24h po jejím přijetí. Objednávky přijaté do 12:00 expedujeme tentýž den. Po převzetí zásilky zvoleným přepravcem již nejsme schopni rychlost doručení ovlivnit. Běžně se však zásilky doručují následující pracovní den pro převzetí.
Prosíme o shovívavost zejména v předvánočním období, kdy se tyto lhůty mohou prodloužit až o 2 dny.
Průběh doručování můžete sledovat on-line na odkazech, které jsme Vám zaslali e-mailem. U každého typu doručení Vás odkaz přesměruje na stránky konkrétního dopravce. Číslo zásilky / balíku naleznete v e-mailu, který jste uvedl/a v objednávce.
V případě osobního odběru v našem expedičním skladě v Týništi nad Orlicí Vás budeme informovat rovněž e-mailem, jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí.
Pokud jste si zvolil/a platbu on-line platební kartou a platba nebyla uskutečněná, informujte nás o tom co nejdříve. Společně situaci vyřešíme formou změny platební metody nebo doručením na dobírku.
V případě, že se rozhodnete doplnit nějaké zboží do Vaší objednávky, informujte nás o tom co nejdříve telefonicky nebo e-mailem. Uděláme vše pro to, abychom Vaše přání splnili, je-li to s ohledem na zpracování objednávky možné.
Pokud Vám doručené zboží nevyhovuje např. velikostně, je možná jeho výměna. V takovém případě nepoužité zboží v původním obalu pečlivě zabalte, opatřete proti poškození při přepravě (např. bublinková fólie, karton) a odešlete jako doporučený balík na adresu Familium s.r.o., Boleslavská 221, 252 28 Černošice. V balíku uveďte, o jakou výměnu máte zájem, nebo tyto informace zašlete e-mailem.
Stává se to velmi zřídka, ale může dojít ke ztrátě zásilky při přepravě. V takovém případě, máte-li o to zájem, odešleme novou zásilku a podnikáme další kroky formou reklamace u konkrétního přepravce.
Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte, případně převezměte s výhradou (zápis do doručovacího listu).
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, informujte nás o tom co nejdříve telefonicky nebo e-mailem. V ideálním případě poškození vyfoťte a fotografie nám pošlete e-mailem. Tyto případy řešíme individuálně po vzájemné domluvě.
Objednávku je možné zrušit pouze po omezenou dobu po jejím přijetí. Informujte nás proto o tomto záměru co nejdříve a my uděláme vše, abychom Vašemu přání vyhověli, případně Vám poradíme, jak dále postupovat.
V případě odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14-ti dnů po nákupu postupujte následovně:
Familium s.r.o.
Boleslavská 2211
252 28 Černošice
Na této adrese je možné vrátit zboží po domluvě i osobně.
V případě reklamace zakoupeného zboží postupujte následovně:
Familium s.r.o.
Boleslavská 2211
252 28 Černošice
Na této adrese je možné vrátit zboží po domluvě i osobně.